Ինչու՞ եմ որոշել դասավանդել։
Մանկավարժի մասնագիտությունը ինձ հետաքրքրել է դեռ մանկուց։ Ընտանիքում ունենք երկու մանկավարժ, լինելով մանկավարժի երեխա շատ մեծ ոգևորություն էի ապրում, երբ ինձ տեսնելով ասում էին․ «Ընկեր Մուրադյանի աղջիկն է»։ Եվ որոշել էի, որ պետք է ես էլ մանկավարժ դառնամ, որպեսզի իմ երեխան էլ հպարտանա, որ իր մայրիկը մանկավարժ է, քանի որ հպարտություն է մանկավարժի լինելը։
Ինչու՞ եմ ցանկանում աշխատել կրթահամալիրում:
Կրթահամալիրում ինձ շատ գրավեց յուրօրինակ մոտեցումը մանկավարժությանը։ Այստեղ սովորողի յուրաքանչյուր օր տարբերվում է նախորդից։ Մանկավարժը կարողանում է լինել ազատ իր գործունեության մեջ, կարողանում է ստեղծագործել և սովորողների հետ տարբեր նախագծեր իրականացնել, որը զարգացնում է սովորողի կարողությունները և հմտությունները։
Կրթահամալիրի առանձնահատկությունները։
- Սովորողին տրվում է ատազ մտածելու հնարավորություն։
- Այստեղ գերիշխում է սովորողի և ծնողի ցանկությունները, այլ ոչ թե պարտադրանքը։
- Կրթահամալիրը հնարավորություն է տալիս սովորողին ճիշտ կողմնորոշվել մասնագիտության հարցում։
- Ստեղծում է ընկերական միջավայր։
- Սովորողին տալիս են ընտրության հնարավորություն։
- Կրթահամալիրում ուսուցիչը ունի շատ մեծ հորիզոն իր գործունեությունը իրականացնելու համար։
- Պահպանված են ծնող-ուսուցիչ-աշակերտ փոխհարաբերությունները։
- Կրթահամալիրը տալիս է ոչ միայն ակադեմիական գիտելիքներ, այլ նաև ՝ դեռահասների շրջանում պահպանել և զարգացնել դրական, հանդուրժողականության, բարոյական մթնոլորտը, ավանդույթներն ու պաշտոնական վարքագծի կանոնները,աշակերտի մոտ ձևավորել անհատական հատկանիշներ, որը թույլ կտա նրան մրցակցել իր հասակակիցների հետ կրթության, հետազոտական և տեղեկատվության տիրապետման ասպարեզում, տածել հարգանք ընտանիքի, մշակութային և մարդկային արժեքների հանդեպ, հետապնդել զարգացման և հաջողության հասնելու ցանկությունը։