Իմ մանկավարժական դավանանքը: Ջոն Դյուի

Կրթության բովանդակությունը

Յուրքանչյուր ուսուցիչ իր առջև նպատակ է դնում սովորողների մեջ տեսնել անձ անհատի, որը կդառնա կյանքում հասարակության լիիրավ անդամ։ Սովորողների մոտ արժեհամակարգ զարգացնելու և մեր հասարակության համար արժանապատիվ քաղաքացի ձևավորելու գործընթացը շարունակական բնույթ է կրում։ Երեխան կարող է չտիրապետել տարբեր լեզուների, գիտության տարբեր բնագավառների, սակայն նա պարտավոր է իրեն համարել մեր հասարակության անդամը։

Դպրոցը համարվում է հասարակական այն կառույցը, որտեղ քարացած սահմաններ չպիտի զատվեն գիտության և արհեստի միջև, կյանքը ցույց է տալիս, որ զարգացած մարդ ձևավորելու համար անհրաժեշտ նախապայմաններ են հանդիսանում միջավայրի տարբեր բնագավառներում կայանալը։

Մեթոդի բնույթը

Մեթոդը նյութի ուսումնասիրության ժամանակ օգտագործվող գործիքակազմն է, որն առաջին հերթին մոտիվացված լինի սովորողների հետաքրքրություններին։ Այսօր մենք ապրում ենք մի իրականության մեջ որտեղ խրախուսվում է տեղեկացված և քննադատական մտածողության տեր անձինք։ Զննական, դիդակտիկ պարագանները սովորողների համար առավել հետաքրքրական են, քան օրինակ՝ հակիրճ դասախոսությունները, ընթերցանությունը և այլն։

Դպրոցը և հասարակական առաջընթացը

Ուսուցիչ լինելը ինքնին մեծ պատասխանատվություն է իր և հասարակության նկատմամբ։ Կա տեսակետ որ ուսուցիչ ծնվում են, ոչ թե դառնում, այս վեհանձն գործը տրված է Աստծո կողմից ընտրայլներին, որոնք երկրային կյանքում իրագործում են Աստծո պատվիրանները։

Оставьте комментарий