Մանկական անհաջողությունների պատճառները: Ջոն Հոլթ

Հաճախ մեզ թվացող հեշտ իրադրությունները դառնում են ավելի դժվար և անհնարին թվացող։ Սակայն շատ կարևոր է թե որ կողմից ենք մենք մոտենում այդ հարցին։ Երեխաների մոտ այդ տագնապային շրջանը ավելի երկար և ոչ հաղթահարելի է թվում։ Պետք է հասկանանք որ այս կյանքում մի բանի հասնելու համար պետք է մեծ ջանքեր գործադրենք։

Սովորողների շրջանակում այն սովորողները, ովքեր չեն կարողանում հասցնել իրենց հասակակիցների հետ բախվում են մի շարք խնդիրների, սակայն շատ կարևոր է այդ խնդրի բուն էությունը հասկանալը, քանի որ դա ոչ թե անհաջողություն է, այլ աշխատանքի մեջ թերացում, որը կարելի շատ արագ հաղթահարել։

Անհաջողությունն ու հաջողությունը փոխկապակցված են, այսինքն հաջողությունը չի կարող լինել առանց որևէ անհաջողության։ Շատ կարևոր է սովորողների մոտ զարգացնել այն գաղափարը, որ անհաջողույթունը որևէ գործում կարող է բերել կյանքում մեծ հաջողության։

Մանկավարժության մեջ էլ մենք հանդիպում ենք մի շարք անհաջողությունները, որոնք որոշ դեպքերում ազդում են մեր աշխատանքի բնականոն ընթացքի վրա։ Ուսումնառության ժամանակ մենք անկախ մեզանից սովորողների մոտ առաջացնում ենք վախի, տագնապի զգացողություններ, որոնք սովորողների մի մասը հեշտությամբ է հաղթահարում իսկ մյուս մասը, իսկ մյուս մասը համարում է ևս մեկ անհաջողություն իր կյանքում։ Տագնապի ժամանակ մենք ինքներս մեզ կարող ենք հակասել շատ կարևոր է հավասարակշռություն պահպանել։ Մեծ ծավալով առաջադրանքը սովորողների մոտ առաջացնում են ձանձրույթ, անտարբերություն առարկայի նկատմամբ, այդ իսկ պատճառով է պետք է սովորողների ուշադրությունը հրավիրել բուն առաջադրանքի վրա, որը կօգնի նրանց ավելի լավ հասկանալ թեման և զգալ թեթևություն, հանգստություն առաջադրանքը վերջացնելուց հետո։

Оставьте комментарий